REGULAMIN – SERWIS | DERACOM Komputery Osobiste – Komputery – Laptopy – Kasy Fiskalne – RTV – AGD – Foto – Zabawki

REGULAMIN – SERWIS

Zasady serwisowania sprzętu komputerowego przez:

DERACOM Komputery Osobiste

  1. DERACOM Komputery Osobiste nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów podczas wykonywania czynności serwisowych. DERACOM Komputery Osobiste nie jest zobowiązany do utworzenia kopii ani do odtworzenia oryginalnej zawartości dysku po naprawie.
  2. Sprzęt zostanie zdiagnozowany tylko pod kątem usterki podanej przez Klienta.
  3. Diagnoza jednostki sprzętu jest płatna i wynosi:
  • Notebooki, PDA – 80 PLN netto
  • Telefony GSM – 25 PLN netto
  • Drukarki – 74 PLN netto
  • Serwery – 200 PLN netto
  • Inne (nie wymienione powyżej) – od 40 PLN netto

        Opłata pobierana jest w przypadku, gdy:

  • zgłoszony do naprawy sprzęt okaże się sprawny (również w przypadku napraw gwarancyjnych),
  • usterka wynika z wad oprogramowania, a nie sprzętu (również w przypadku napraw gwarancyjnych)
  • Klient zrezygnuje z naprawy, bez wyceny naprawy
  • następuje zmiana kwalifikacji naprawy z gwarancyjnej na płatną.
  • stwierdzenia nieautoryzowanej ingerencji w sprzęt
  • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania regenerowanych tuszy
  • stwierdzenia nieprawidłowości działania sprzętu w wyniku używania nieoryginalnych części

 

  1. Ekspertyza w zakresie wyceny kosztów naprawy, ważna jest 14 dni kalendarzowych od daty jej wykonania.
  2. Wszystkie płatności do kwoty 500 PLN netto oraz pierwsza płatność pobierane są gotówką lub kartą płatniczą.
  3. Użytkownik, podając dane osobowe w formularzu zgłoszeniowym, oświadcza, że:
  • są one zgodne z prawdą
  • zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DERACOM Komputery Osobiste w celu promocji (marketingu) produktów i firm.
  • zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez producentów sprzętu do celów związanych z naprawą gwarancyjną sprzętu będącego w posiadaniu użytkownika.

 

  1. Klient zobowiązany jest do odbioru sprzętu nie później niż w terminie 30 dni od daty pierwszego wezwania do odbioru. W przypadku nie odebrania sprzętu w terminie 30 dni od daty pierwszego wezwania do odbioru, DERACOM Komputery Osobiste naliczać będzie karę umowną w wysokości 1 zł za każdy dzień zwłoki (kara umowna jest zwrotem kosztów dla DERACOM Komputery Osobiste, za przechowywanie i ubezpieczenie pozostawionego przedmiotu).
  2. Podane kwoty są cenami netto i nie zawierają podatku VAT 23%
  3. DERACOM Komputery Osobiste udziela 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta.
  4. Wymienione na gwarancji, uszkodzone części zamienne pozostają własnością producenta.
  5. W przypadku napraw płatnych DERACOM Komputery Osobiste zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania usługi, jednocześnie deklarując, że korzystać będzie z odstąpienia w szczególności w przypadku niedostępności części zamiennych.
  6. Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę DERACOM Komputery Osobiste z siedzibą w Łochowie al. Pokoju 32 do celów związanych z wystawieniem faktury, realizacją naprawy gwarancyjnej, przekazywaniem informacji handlowych oraz podejmowaniem działań marketingowych w formach prawem dozwolonych, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (DZ.U. nr 133/97, poz. 883) oraz Ustawa z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144). Przysługuje mi prawo do poprawiania moich danych osobowych.